Delfin-CDR

Z miłości do muzyki.

Delfin-CDR

Jakie pozycje najczęściej zakupują w antykwariatach panowie w średnim wieku, a jakie kobiety dwudziestoletnie

Myliłby się ten, kto by sądził, że wraz z rozwojem komputerów książki zostaną zapomniane przez ludzkość. Dowodem na nieprawdziwość wspomnianej hipotezy są chociażby tłumy w polskich punktach sprzedaży książek, organizujących sezonowe wyprzedaże. Oczywiście z definicji mężczyźni i panie po trzydziestce dysponują innymi gustami i czytają książki z różnych regałów. Przyjrzyjmy się bliżej tym damsko-męskim preferencjom czytelniczym.

Otwarta książka

Autor: Juhan Sonin
Źródło: http://www.flickr.com
Panowie zazwyczaj zainteresowani są publikacjami o tematyce ściśle związanej z branżą motoryzacyjną.

Ciekawią Cię różnego rodzaju specjalistyczne artykuły? Więc kliknij tutaj event training i przeglądaj nasze nowe newsy na ten temat. Czekamy na Twoją ocenę.

Nowe egzemplarze pojazdów, udogodnienia w nowoczesnych modelach, czyli jednym słowem nowinki ze świata techniki, których mężczyzna nie znalazł w Googolach bądź profesjonalnej gazecie. Dodatkowo, wielkim wzięciem cieszą się publikacje o tematyce dotyczącej niedawnej przeszłości, a szczególnie tej tyczącej się tematu II wojny światowej, czyli historie niemieckich U-Bootów i alianckich myśliwców. Mężczyźni nie wzgardzą również publikacjami związanymi ze swoim hobby, czyli wędkarstwem lub sadownictwem.

Gusta kobiet są diametralnie odmienne. Przedstawicielki płci pięknej wolą czytać nowele

Autor podpisujący książkę

Autor: Sasha Kargaltsev
Źródło: http://www.flickr.com

o silnych uczuciach, powieści przygodowe, a także książki z zakresu szeroko rozumianej psychologii. W wolnych chwilach, między gotowaniem a prasowaniem pościeli, są w stanie przeczytać kilka panegiryków z tomu swojego ulubionego poety. Przywiązują większą wagę do swojej aparycji niż mężczyźni, więc szybko pogrążają się w lekturze samouczków z dziedziny kosmetyki i mody.

Cały światowy księgozbiór, a ściślej jego gatunki, można by w ten sposób rozparcelować na takie typowo kobiece i typowo męskie grupy. O ile niewiasty są w stanie sięgnąć po opowiastki wojenne z czasów starożytnych, to na prawdę niełatwo wyimaginować sobie faceta czytającego… romanse. Przypatrując się bliżej pozycjom książkowym można zauważyć, jak wydawcy przygotowując daną publikację do drukarni, dbają równocześnie, aby sam wygląd okładki przyciągał uwagę przedstawiciela pożądanej płci. Gołym okiem widać, że profesjonaliści od marketingu i handlu nie zasypiają gruszek w popiele – w publikacjach dla mężczyzn będą dominowały ciemne barwy, a dla pań przeznaczone będą jasne odcienie albo nawet wściekłe róże.

Lokalizacja

ul. Brzeska
21-500 Biała Podlaska