Delfin-CDR

Z miłości do muzyki.

Delfin-CDR

Innowacyjne rozwiązania na nawiązanie komunikacji stworzone dla firm

Wiele korporacji stawia na nowoczesne sposoby na zróżnicowanych obszarach działania. Dotyczy się to również przedsiębiorstw, chcących jak najlepiej, a tym samym – prosto i szybko nawiązać kontakt z kontrahentami.

Stawiając pytanie, czy jest to prawdopodobne, można na nie niezwykle łatwo odpowiedzieć: tak.
Rozwiązaniem są systemy call center. Do ich zadań należy całkowicie wiarygodna obsługa klientów, jak również między innymi akceptowanie zamówień, windykacja długów czy promocja oraz sprzedaż towarów, bądź usług. Są one platformą pomagającą w obsłudze, a nawet kontakcie z kontrahentami między innymi przez sms-y, e-maile czy formularze online. Są to programy zdalne. Każda korporacja posiadająca dobre kontakty ze swoimi kontrahentami finalnie decyduje się na systemy call center. Właśnie za ich pomocą możliwa jest opcja ograniczenia kosztów i pozyskania nowych kontrahentów. Dzięki ów systemom można lepiej kontrolować proces obsługi, a także zwiększyć wydajność własnego przedsiębiorstwa.
Wiele ścieżek umożliwiających kontakt z kontrahentami są wyjściem ku nowoczesnej komunikacji, mającej związek na przykład z telefonem albo wszechobecnym łączem Internetowym. Systemy call center potrafią również samoistnie kierować rozmowy dalej, a nawet automatycznie je kolejkować. Co ważne, jest również możliwość tworzenia dokładnych raportów oraz nagrywania połączeń – także i poprzez aplikację Skype.

Systemy spełniają zazwyczaj wszelakie wymagania mające związek z bezpieczeństwem i przetwarzaniem danych klientów. W razie konieczności, SCC można rozbudować oraz dopasować do wymagań przedsiębiorstwa.

Lokalizacja

ul. Brzeska
21-500 Biała Podlaska