Delfin-CDR

Z miłości do muzyki.

Delfin-CDR

Czy ekrany LED jako reklamy usług gwarantują większe docieranie do potencjalnych odbiorców?

Dotarcie do szerokiego spektrum możliwych klientów przez wykorzystanie wyświetlaczy LED stało się powszechnym działaniem kilka lat temu. Ruchome reklamy na tablicach lub ekranach nie gwarantują zwrotu pieniędzy i kolejnych klientów – pomyślność kampanii marketingowej zależy od większej ilości zmiennych.

Trafne jest przekonanie sprzedawców, że klient XXI wieku to osoba otwarta, oczekująca innowacyjnych rozwiązań, jednocześnie użytkowych i nieprzeszkadzających np. poprzez zbyt skomplikowaną funkcjonalność. Ekran LED jako forma reklamy i przekonania klienta nie jest obecnie nowinką techniczną, aczkolwiek ciągle szczyci się wysokim procentem przekonywania klientów.

ekrany LED

Autor: Billie Ward
Źródło: http://www.flickr.com

Stwierdzenie, jakoby reklama świetlna którą pokazuje ekran LED lub serwis też telebim jest nowoczesna i trafiająca do klienta, było trafne bardziej kilka lat temu. Fachowcy zajmujący się marketingiem, zwłaszcza strony wizualnej, ostrzegają wchodzących na rynek prezesów firm, że niewkalkulowanie pewnych spraw obraca się w przeszacowaną inwestycję.

I nie jest to tylko kwestia zainstalowania ekranu, z którego reklama „zwróci” się przez zamówienia klientów, lecz po dłuższym niż zaplanowano czasie. Nie da się też określić efektywności reklam na ekranach, która zależy od kilku zmiennych. Kluczowe wśród nich są kampanie reklamowe i lokalizacja nośnika (medas-media). Na przykład „pasek” LED o wymiarach 20 centymetrów na dwa metry to koszt dla inwestora rzędu dwóch tysięcy złotych. Za taką kwotę mielibyśmy plakat lub (ciąg dalszy tego materiału: sprawdź propozycję) tablicę ogłoszeniową o wiele pokaźniejszych gabarytach, o masie ulotek dawanych w centrach miast nawet nie mówiąc.

Dioda led niebieska

Autor: unbekannt270
Źródło: http://www.flickr.com
Przy upewnianiu się w trakcie zakupu ekranu warto wykorzystać porady fachowców od reklamy czy inwestorów, którzy zdążyli doświadczyć kupna i spłacania się inwestycji z ekranu. Wymiana poglądów i nowinek technicznych to jedna strona medalu, w przypadku lokowania telebimów na gruntach lub dachach obcych budynków wymagane jest posiadanie stosownej zgody lub spisanie zgłoszenia. Pozostają też aspekty czysto finansowe, w przypadku udanej lokalizacji lepiej zastanowić się nad kupnem większego ekranu, jak . Ważne aby parametry gwarantowały jakość. Migające światła i powtarzające się awarie będą odebrane jako antyreklama.

Lokalizacja

ul. Brzeska
21-500 Biała Podlaska