Co jest najważniejszym czynnikiem podczas wybierania agencji e-commerce?
Każdy biznesmen, który chciałby posiadać własny sklep online albo choćby stronę firmową w internecie, musi zastanowić się, którą agencję interaktywną dobrać.

Źródło: 4Press.pl

I naturalnie w jaki sposób to zrobić.
A odpowiedź wydaje się być bardzo łatwa: trzeba dokładnie sprawdzić portfolio. O ile naturalnie dana agencja e-commerce je ma.http://www.cik-wisniewski.pl/serwis-agregatow agregaty chłodnicze montażJeśli nie, korzystniej jest poszukać innej. Na podstawie uprzednio zrealizowanych prac możemy bowiem zaznajomić się tak ze stroną wizualną, czy funkcjonalną. Z tą sprawą wiąże się kolejna kwestia: ile z takich realizacji funkcjonuje do chwili obecnej i jakie przynosi ona wyniki? Z drugiej jednak strony to właściwie jest już sprawa zamawiającego czy sklepu, gdyż wyniki finansowe mogą stanowić tajemnicę handlową. Poza tym czynności te mogłyby być przecież zrealizowane lata temu. Zawsze jednak można otrzymać odpowiedź na podstawowe pytanie: czy odpowiada nam styl graficzny reprezentowany przez taką firmę.
Inną znaczącą sprawa jest to, czy znaleziona przez nas agencja interaktywna posiada już jakiekolwiek doświadczenie w naszej branży. Istnieją bowiem takie agencje, które są wyspecjalizowanej wyłącznie w jednej wybranej gałęzi. Dobrze by było, gdyby agencja miała już wprawę w choćby jakiejś pokrewnej dziedzinie. Równie ważne jest to, czy też agencja e-commerce wykonywała już projekty o znacznym stopniu zaawansowania. Świadczy o stopniu zaawansowania funkcjonujących w niej programistów czy grafików.
Jeśli wielkość projektu lub stopień jego skomplikowania byłyby za duże, to mogłoby to powodować spadek jakości albo przedłużenie czasu realizacji zlecenia. A tego przecież żaden klient nie chce.