Czy ekrany LED jako reklamy usług gwarantują większe docieranie do potencjalnych odbiorców?

Stwierdzenie, jakoby reklama świetlna którą pokazuje ekran LED lub: sprawdź tutaj też telebim jest nowoczesna i trafiająca do klienta, było trafne bardziej kilka lat temu. Fachowcy zajmujący się marketingiem, zwłaszcza strony wizualnej, ostrzegają wchodzących na rynek prezesów firm, że niewkalkulowanie pewnych spraw obraca się w przeszacowaną inwestycję.
I nie jest to tylko kwestia zainstalowania ekranu, z którego reklama „zwróci” się przez zamówienia klientów, lecz po dłuższym niż zaplanowano czasie. Nie da się też określić efektywności reklam na ekranach, która zależy od kilku zmiennych. Kluczowe wśród nich są kampanie reklamowe i lokalizacja nośnika (medas-media). Na przykład „pasek” LED o wymiarach 20 centymetrów na dwa metry to koszt dla inwestora rzędu dwóch tysięcy złotych. Za taką kwotę mielibyśmy plakat lub (więcejo tym> zweryfikuj u źródła) tablicę ogłoszeniową o wiele pokaźniejszych gabarytach, o masie ulotek dawanych w centrach miast nawet nie mówiąc.
